Door de platte organisatie van Project Meubilair is het prettig zaken doen.
Door de begeleiding van een project door één verantwoordelijke contactpersoon, is er één aanspreekpunt,
wordt men niet ‘van het kastje naar de muur’ gestuurd en is de foutmarge bij bestellingen laag en service en begeleiding hoog.
De ervaren montage- leveringsdienst van Project Meubilair is de laatste schakel in het proces waarbij een hoge mate van flexibiliteit vaak gewaardeerd wordt door de afnemer.
PM Project Meubilair heeft werkplekinrichtingen voor iedereen!

Project Meubilair is uw adres voor bureaustoelen, thuiswerkplekken, zit-sta bureaus, design meubilair, akoestische oplossingen en gebruikt kantoormeubilair.Ook kunt u terecht bij Project Meubilair voor; bureaus, vergadertafels, directietafels, receptiebalies en kantoorkasten.
Bezoek ons filiaal in Alphen aan den Rijn

In onze Experience showroom gevestigd te Alphen aan den Rijn, van totaal meer dan 2.000 m2,
presenteert Project Meubilair haar zeer ruime collectie kantoor- en projectmeubelen.
U kunt bureaustoelen, vergaderstoelen, kasten, zit-sta bureaus, bureaus en overig kantoormeubilair ervaren door ons shop in the shop concept. Ook kunt bij ons terecht voor gebruikt- en showroommeubilair.

U kunt een overzicht van ons meest actuele aanbod aan gebruikt meubilair vinden op Ocazu.nl en uiteraard in ons magazijn in Alphen aan den Rijn. Service
Naast het leveren van het gevraagde meubilair, kunt u uiteraard verwachten dat alle meubilair door ons eigen personeel gemonteerd en geplaatst wordt naar volledige tevredenheid.
Het verpakkingsmateriaal en -afval wordt terug meegenomen en gescheiden aan afvalverwerker bij ons opgehaald.
Voorts bieden wij als extra service:

Overbodig meubilair wordt eventueel ingeruild voor een handelsprijs, meegenomen en door Project Meubilair weer ingezet daar waar mogelijk. Policy bij Project Meubilair is om de klant ook dat vlak te ontzorgen.
In verband met de verbouwing is er wellicht behoefte aan tijdelijke huisvesting, wij kunnen daarvoor tijdelijk meubilair te huur aanbieden.
De werkplekken kunnen geheel of deels bekabeld worden, eventueel in samenwerking met een ICT afdeling / beheerder kan een plan worden opgesteld.
Na levering kan er middels onze partners Zilenzio en/of Palmberg een akoestiek onderzoek plaatsvinden om een zo optimaal mogelijk akoestische werkruimte voor de gebruiker te bewerkstelligen.
Aangaande de keuze voor bureaustoel een proefstoel verstrekking van 2 of meer modellen.
Standaard zitinstructie van de bureaustoel en advies voor het juiste gebruik van de zit-sta bureaus. Hoe één en ander in te stellen en op de juiste wijze te gebruiken.

Lees meer
 

Bij grote aantallen kunt u geheel vrijblijvend een prijsopgave aanvragen.



Prijsopgave aanvragen / E-mail sturen


Standaard voorzien van anti-collision en uit voorraad leverbaar.

+31(0)172-437220


Bel ons voor informatie, prijzen of een afspraak!